• Campania cora "Luna inimilor deschise" - editia 2017 a strans peste 850 000 lei

    Luna inimilor deschise

    Campania cora „Luna inimilor deschise” s-a desfasurat anul acesta in perioada 3 mai – 31 iulie, iar rezultatele au fost unele remarcabile, cora si clientii sai reusind sa stranga 852.778 lei.

    In cadrul campaniei, fiecare hipermarket isi alege o cauza legata de copii si sanatatea acestora si identifica, impreuna cu asociatia sau spitalul colaborator o nevoie concreta, stabilind ca obiectiv rezolvarea acesteia.

    Si anul acesta, campania s-a derulat dupa acelasi mecanism: clientii au putut dona la casa de marcat fie Tichetul cora (bon valoric de reducere) primit de la cora, fie o suma de bani, oricat de mica, pentru care au primit bon fiscal si care s-a adaugat sumei fixe donata de cora si comunicata de la inceputul campaniei, respectiv 187 500 lei.

    « Suntem extrem de bucurosi ca am gasit acest mecanism de strangere de fonduri care a fost apreciat de clientii nostri: in primul rand, pentru ca ne-am angajat sa acoperim o nevoie concreta a partenerilor  si sa ne achitam de promisiune indiferent de rezultatul campaniei. In al doilea rand, clientii au apreciat modalitatea moderna de efectuare a donatiei: bonul fiscal a fost o garantie in plus a transparentei cora. In al treilea rand, ne-am gandit la proverbul «Dar din dar se face rai » si asa am initiat posibilitatea de donare a tichetului cora pe care clientii il obtin la achizitionarea anumitor produse pe baza cardului de fidelitate cora » a declarat Codruta Borza, directorul cora Bratianu din Constanta, pilotul acestei actiuni.

    Clientii au apreciat o data in plus transparenta cora si acest lucru s-a vazut in rezultatul obtinut: 665.278 lei stransi exclusiv cu ajutorul clientilor care se adauga celor 187.500 lei, suma oferita de cora Romania.

    Luna inimilor deschise este o actiune de traditie, prima campanie fiind implementata in 2006, cand reprezentantii cora au hotarat ca vor numi luna mai, luna cora si ca in fiecare an se va desfasura o actiune de strangere de fonduri impreuna cu clientii nostri.

    “Noi toti cei din echipa cora le multumim clientilor nostri care au ales sa ofere multor copii sansa de a creste sanatosi. Suma stransa cu ajutorul lor e impresionanta si dovedeste faptul ca activam in comunitati foarte implicate, lucru care ne motiveaza si mai mult in actiunile noastre de responsabilitate sociala. Clientii nostri au setat un standard pe care ne simtim onorati sa-l mentinem. Le multumesc colegilor mei din toate echipele cora implicate si mai ales colegilor nostri de la casele de marcat fara implicarea carora actiunea nu ar fi avut acelasi ecou in inima clientilor.”, a adaugat Codruta Borza.
  • Articole similare