• Cum sa nu iti mai pierzi lucrurile

    Cum sa nu iti mai pierzi lucrurile

    In ritmul alert al vietii cotidiene, cu totii avem momente in care ne ratacim lucrurile, fie prin casa, fie la birou. Nu vorbim doar de situatiile in care ni se intampla sa ne intrebam unde ne e telefonul in timp ce vorbim la el sau scotocim prin casa cautand ochelarii care se afla la locul lor, pe nasul nostru. Aceste momente sunt simpatice si bune de povestit, insa lucrurile pot deveni mai complicate daca nu gasim cu niciun chip cheile de la casa, atunci cand ne grabim catre o intalnire importanta, la care suntem pe cale sa intarziem. Sau daca documente importante pe care le-am pus ”bine” par ca s-au ”evaporat”.

    Daca aceste situatii ti se intampla frecvent, s-ar putea sa ai nevoie de mai mult decat de vechea superstitie care spune ca, daca intorci o cana cu gura in jos, gasesti orice. In primul rand, ai nevoie sa te organizezi mai bine, astfel incat sa nu mai ratacesti lucrurile si sa stii, in orice moment, unde se afla acestea. Iata cateva sfaturi:

    Atribuie un loc anume fiecaruia dintre obiectele pe care ti se intampla sa le ratacesti des. Pastreaza in acelasi loc lucrurile pe care le folosesti zilnic: cheile, portofelul, ceasul si altele asemenea. Un sertar sau o cutiuta rezervate pentru ele te vor asigura ca le vei avea mereu la indemana. Este important ca acest loc sa ramana alocat strict pentru aceste obiecte si sa nu mai adaugi altele acolo, pentru ca dezordinea nu iti va folosi la nimic.

    Obisnuieste-te sa pui lucrurile la locul lor imediat dupa ce nu le mai folosesti, nu amana pentru mai tarziu. Este singura garantie ca vei putea pastra ordinea.

    Renunta sa mai pastrezi la infinit obiecte care nu iti mai sunt de vreun folos. O casa sau un birou in care domneste haosul devin locuri in care e din ce in ce mai greu sa gasesti ceva.

    Invata sa iti indosariezi documentele importante pentru a fi usor de identificat. Imediat ce termini treaba cu un contract sau cu o factura, pune-le in dosare separate. Pastreaza respectivele dosare in ordine alfabetica, intr-un loc special desemnat in casa sau la birou.

  • Articole similare

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Multumim pentru mesaj!