• Biroul de acasa

    Biroul de acasa

    In ultimii ani, milioane de oameni din intreaga lume si-au mutat biroul acasa. Bloggeri, antreprenori, mame care lucreaza de acasa pentru a fi mai mult timp alaturi de cei mici sau freelanceri, cu totii au simtit nevoie sa lucreze pe cont propriu pentru a avea un program de lucru mai flexibil si mai multa libertate de decizie atunci cand vine vorba de proiectele in care se implica.


    Daca si tu ai luat aceasta decizie, stii bine ca provocarea este sa creezi un spatiu personal de lucru unde sa te simti inspirat, sa fii cat mai productiv, sa te simti in largul tau, dar in acelasi timp sa te distantezi putin de ideea ca esti totusi acasa. Iata mai jos cateva sfaturi pentru a face din biroul de acasa un loc special, un loc unde sa iti faca placere sa iti petreci timpul.

    In primul rand trebuie te hotarasti unde sa pozitionezi biroul. Daca pentru tine este foarte important sa ai lumina naturala atunci cand lucrezi, clar cel mai bun loc este langa fereastra. Lumina naturala te va ajuta sa te concentrezi mai bine si sa mentii un nivel constant de productivitate pe tot parcursul zilei. De asemenea, daca ai nevoie de mai mult spatiu de depozitare, amplasarea biroului in dreptul unui perete iti va da posibilitatea sa montezi cateva rafturi suspendate si un panou pentru notite

    Biroul de acasa

    Vopseste peretele
    intr-o nuanta placuta si linistitoare, poate un verde deschis sau gri lila, si decoreaza-l cu fotografii personale si imagini cu lucruri care te inspira: citate inspirationale, portrete ale unor oameni pe care ii admiri, peisaje din locuri dragi sau pe care ai vrea sa le vizitezi.
       
    Gazduieste pe birou un ghiveci mic cu o planta de apartament, care pe langa rolul decorativ, va functiona ca un purificator natural al aerului din camera. Studiile au aratat ca plantele contribuie la sanatatea noastra psihica, imbunatatesc calitatea aerului si reduc nivelul stresului.

    Incearca sa pastrezi biroul ordonat si organizat. Evita sa lasi cani sau farfurii pe birou dupa ce le folosesti, nu tine hartii cu diferite notite si mazgaleli aruncate peste tot si pastreaza la vedere doar obiectele pe care le folosesti in fiecare zi. Poti depozita toate lucrurile de care nu ai nevoie cu regularitate in cosuri, cutii sau in dulap.

  • Articole similare

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Multumim pentru mesaj!