• Cum te mentii activ chiar si cand urasti mersul la sala ?



    Chiar daca nu esti o fire sportiva si simti cum iti curge anxietatea prin vene numai cand te gandesti la sala de fitness, exista multe alte metode pentru a te mentine in forma. Nu uita ca sanatatea ta este pe primul loc si chiar daca comoditatea este mare, cu putina vointa de a iesi din rutina, vei putea da startul unei vieti mai active care iti va intari sanatatea si tonusul general. Iata cateva dintre activitatile care presupun efort nestructurat, diferit, dar la fel de benefic ca in cazul celui de la sala :

    Mergi pe jos. Mersul pe jos, mai ales daca este practicat zilnic si pe distante mai mari, antreneaza circulatia sangelui, intareste grupele mari de muschi, stimuleaza arderea caloriilor, si, mai presus de toate, nu costa nimic. In plus, elibereaza stresul, iti goleste mintea de probleme si te relaxeaza.

    Sari coarda in parc. Nu ai inca o coarda? E timpul sa-ti achizitionezi una! Este usor de tinut in geanta sau rucsac si o poti folosi de fiecare data cand ajungi intr-un parc. Daca locuiesti la curte, iti poti face chiar un program zilnic de sarituri. Saritul coardei este distractiv, consuma rapid calorii si iti intareste musculatura. Daca sari in timp ce asculti muzica va si mai relaxant, si mai distractiv.

    Fa plimbari lungi. Intalnirile cu prietenii nu trebuie sa se intample tot timpul la cafea, ceai sau bere intr-un restaurant. Iti poti invita prietenii la o plimbare lunga prin parc. In felul acesta, puteti vorbi cate-n luna si-n stele, facand miscare in acelasi timp.

    Fa miscare acasa. Chiar daca nu stii ce miscari sa faci in functie de grupele de muschi si partile corpului care trebuiesc lucrate, exista foarte multe aplicatii care iti arata miscarile si cu ajutorul carora iti poti creiona un program de exercitii. In acest fel, te poti bucura de intimitate casei tale, facand in acelasi timp sport.

    Inoata. Inotul este o activitate care antreneaza intregul organism, cu efecte extraodinare asupra muschilor, pozitiei coroului, dar si asupra mintii.






  • Articole similare

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Multumim pentru mesaj!