• cora Romania ia parte la efortul comun pentru protejarea propriilor angajati si a clientilor sai



    Traversam o perioada cu provocari in care trebuie sa ne ajustam deciziile si comportamentul pentru a ne proteja si a-i proteja pe cei din jurul nostru. Echipele cora Romania, furnizorii nostri si voi, clientii nostri, cu totii trebuie sa cooperam si sa ne coordonam pentru a ne putea desfasura activitatea si face cumparaturile de baza in conditii optime.

    Va siguram ca suntem in legatura permanenta cu autoritatile si evaluam zilnic masurile luate pentru ca intreaga activitate comerciala sa se desfasoare in cele mai bune conditii, in beneficiul si interesul vostru, clientii nostri, respectand in acelasi timp sfaturile si indicatiile celor care gestioneaza situatia aparuta in urma raspandirii COVID-19.

    In acest context, va indemnam la cumparaturi responsabile pentru un consum rational si va reasiguram ca exista stocuri suficiente de alimente și produse non-alimentare pentru hipermarketurile cora. De asemenea, dorim sa impartasim cu voi cateva sfaturi si informatii care va vor ajuta sa aveti o experienta de cumparare in bune conditii in hipermarketurile noastre:

    Cumparati responsabil pentru un consum rational, in functie de nevoi si nu de panica, fara a face stocuri suplimentare! Astfel va fi evitata formarea unei aglomeratii inutile, care nu este benefica in contextul actual. 

    Principala noastra grija este de a ne proteja unii pe ceilalti prin asigurarea unei distante sociale de cel putin 1,5 metri; va asiguram, din nou, ca dispunem de stocurile necesare pentru a reumple rafturile golite.

     Cu cât traficul de persoane va fi unul rezonabil, cu atât rafturile vor fi mai bine si mai usor aprovizionate; hipermarketurile cora au implementat toate masurile de protectie si preventie impotriva contaminarii cu COVID-19. Dar, este foarte important ca masurile acestea sa fie susÈ›inute de un comportament social cumpatat din partea consumatorilor.


    Astfel, in toate hipermarketurile cora din România:

    -au fost intensificate acțiunile de dezinfecție la casele de marcat și pe suprafețele din magazin;

    au fost intensificate actiunile de dezinfectare a carucioarelor si a cosurilor de cumparaturi;
    au fost instalate recipiente cu dezinfectant pentru clienti, atat la intrarea in magazine, precum si in alte puncte cu trafic intens;

    am comunicat necesitatea pastrarii unei distante fizice de 1,5m in interiorul magazinului;
    am comunicat toate mesajele de preventie care ne-au fost transmise de catre autoritati, sustinand astfel efortul de informare corecta a publicului;

    -am lansat si desfasuram o ampla campanie de informare a consumatorilor si angajatilor în legatura cu masurile de preventie și de conduita in cazul aparitiei unor cazuri cu simptomatologii specifice;

    facem eforturi continue pentru marirea stocurilor de substante dezinfectante, atat pentru comercializare, cat si pentru uzul personalului cora si al clientilor;
    am sistat, pe o perioadă nedeterminata, evenimentele de teatralizare comerciala pregatite pentru clienti în hipermarketurile cora.


    In ceea ce priveste activitatea cora.ro, de livrare în sistem drive sau la domiciliu, facem o monitorizare continua pentru a onora in mod eficient toate comenzile. Pentru ca si pentru acest tip de serviciu avem un numar neobisnuit de mare de comenzi, facem apel la intelegere si va asiguram ca intreaga echipa face tot posibilul pentru a onora comenzile primite.

    Va multumim ca ne sunteti alaturi si ca dati dovada de intelegere in aceasta situatie care a necesitat luarea unor masuri speciale!











  • Articole similare