• Abdomenele, prietenele noastre ”dure”

    Abdomenele, prietenele noastre ”dure”, dar eficiente

    Definirea musculaturii abdominale este unul dintre obiectivele noastre, atunci cand incepem sa facem sport. Insa este foarte important sa stii ca acest lucru nu se obtine peste noapte, ci va avea nevoie de timp, rabdare, efort si determinare. In acelasi timp, nu iti imagina ca 200 de abdomene pe zi sau fortarea aparatelor de la sala iti vor aduce mai repede rezultatul dorit. Iata ce trebuie sa stii pentru ca muschii tai abdominali sa se dezvolte frumos si armonios, iar exercitiile sa nu iti afecteze in sens negativ gatul si spatele:

    In primul rand, nu te suprasolicita, mai ales daca esti incepatoare. Orice specialist in fitness iti va spune ca este mult mai intelept sa faci mai putine abdomene, insa in mod corect, decat sa incerci sa faci prea multe, dar cu rabat la calitatea executiei. In al doilea rand, tine cont ca exercitiile de tonifiere sunt mult mai eficiente daca sunt precedate de cele cardio. Oricat ai incerca sa obtii un six-pack doar cu abdomene, nu se va intampla, daca inainte de aceste miscari nu dai o tura de macar 20 de minute pe banda de alergat sau pe stepper.

    Cand vine vorba despre miscarile corecte, ele sunt esentiale din doua motive: in primul rand, pentru a nu-ti provoca dureri la nivelul coloanei si, abia apoi, pentru ca de ele depinde dezvoltarea musculaturii. Regula de baza pe care trebuie sa o stii e ca trebuie sa fii foarte atenta sa nu tii gatul incordat, iar privirea trebuie sa fie mereu orientata catre tavan. Unghiul ideal pentru un abdomen executat corect este cel de 45 de grade. Nu are niciun sens sa incerci sa iti duci trunchiul mai mult in fata, nu te va ajuta la nimic. Pozitia la 45 de grade este cea in care muschii lucreaza la intensitatea perfecta.

    Viteza cu care le executi este si ea un element important. Miscarile lente sunt cele mai eficiente. Incepe cu o serie de cate 8 sau 10 abdomene si pe masura ce capeti rezistenta la efort, poti adauga cate o serie in plus.

  • Articole similare

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Multumim pentru mesaj!