• Pe 1 aprilie se lansează NaradiX, un modul de cursuri digitale care sunt susținute zilnic live de vloggeri, oameni de business și traineri cunoscuți



    ONG-ul Narada dă startul live-urilor NaradiX pe pagina de Facebook și pe canalul de YouTube. În fiecare după-amiază, începând cu 1 aprilie, adolescenți din întreaga țară își dau întâlnire online, timp de o oră, pentru a învăța despre lucrurile care îi pasionează.  
    Naradix este parte a programului „Reacție pentru educație”, un plan de intervenție în educație lansat de Narada, în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și cu susținerea cora România, care își propune să sprijine profesorii și elevii în continuarea învățării la distanță.
    La Naradix, vloggeri celebri, oameni de business și traineri cunoscuți devin profesori cool pentru o zi și-i ajută pe elevi să transforme perioada de izolare socială într-o reală oportunitate de învățare. De la social media, la personal branding, dezvoltare personală, tehnologie, inteligență artificială sau educație financiară, copiii și adolescenții au ocazia unică de a interacționa cu profesioniști de top.          
    Pe 1 aprilie, inițiatoarele Naradix - Andra Munteanu și Armina Dobrică - sunt în direct cu Bianca Adam, unul dintre cei mai cunoscuți vloggeri, cu peste 1,5 milioane de fani pe YouTube. Andra și Armina răspund întrebărilor surpriză pregătite de Bianca, dezvăluind astfel programul pentru următoarele săptămâni.
    Joi, 2 aprilie, userii vor putea intra în legătură online cu Dr. Mihail Pautov, medicul cu cel mai mulți followeri pe Instagram. Medicul va explica pe îndelete de ce e important să rămânem acasă, în izolare, cum să ne protejăm de Coronavirus și cum pot evolua lucrurile în continuare.
    Pe 3 aprilie, Urania Cremene vorbește despre cum pot fi gestionate sănătos emoțiile în timpul izolării, ce putem face pentru a ne simți cât mai bine chiar dacă nu ieșim din casă și cum putem folosi timpul liber în mod constructiv.  
    În săptămânile următoare este așteptat la NaradiX și Mircea Bravo, vloggerul neconvențional care a făcut-o celebră pe Tanti Lenuța, în rolul de bunică. Mircea e recunoscut pentru modul unic în care reușește să facă vlogging responsabil, iar multe din video-urile lui transmit mesaje relevante și puternice în comunitate. Se alătură inițiativei:
    • George Bonea, a.k.a. Speaker Demotivațional
    • Alexandra Nechita, pe care o știm de mult ca „micuța Picasso”
    • Anca Baniță, unul dintre inițiatorii “Let’s do it, Romania!”, cel mai mare proiect de voluntariat din România
    • Dan Oroș, Head of Marketing Google și YouTube România
    • Adrian Măniuțiu, specialist în comunicare și co-fondator EM360
    • Beatrice Galațanu, trainer, fondator My HR Lab și omul care ajută companiile să se conecteze la noile generații
    • Andrei Dunuță , speakerul care și-a propus să dezvolte vorbitul public în România și România prin vorbitul în public
    • Sebastian Honciuc, cunoscut în comunitatea de gaming ca “tatastrumf”, Marketing Manager PGL.
    În total, peste 20 de profesioniști au răspuns într-o singură săptămână apelului Naradix și sunt pregătiți să între în direct cu tinerii, pentru discuții interactive dintre cele mai interesante. Cei care nu vor să rateze aceste întâlniri sunt invitați să dea Like paginii de Facebook Naradapentru a primi notificare în momentul în care încep live-urile. Înregistrările vor fi apoi disponibile și pe canalul de YouTube Narada.                

    „Foarte multe companii de training și platforme de cursuri online au reacționat rapid în ultima perioadă, cu acces gratuit la diverse clase digitale. Ceea ce e minunat, doar că majoritatea se adresează tinerilor sau adulților. Copiii și adolescenți, care resimt din plin izolarea și n-au nici experiența de viață necesară să gestioneze stresul și incertitudinea la fel ca noi, se descurcă așa cum pot. Noi ne-am propus să le oferim o alternativă la educația formală și în același timp ocazia să exploreze subiecte noi în timpul liber pe care îl au. Suntem recunoscători că au răspuns pozitiv apelului nostru atât de mulți oameni și avem o echipă trăsnet de ‘profi’ pentru NaradiX”, spune Armina Dobrică, Chief Learning Architect NaradiX .      
    NARADA: Aducem educația în secolul 21
    Narada este o comunitate formată din antreprenori, manageri, oameni de acțiune al cărei scop este acela de a oferi soluții eficiente și rapide de modernizare a educației.
    NARADA conectează proiectele profesorilor din sistemul public cu mediul de business și viceversa. Cu alte cuvinte, #1 încurajează și ajută profesorii să creeze proiecte care inovează în sălile de clasă și/sau rezolvă probleme ale elevilor, #2 aduce în atenția mediului de business proiectele profesorilor și face tot posibilul ca acestea să fie finanțate. #3 În final, supervizează implementarea acestora, măsoară rezultate și multiplică lucrurile care au funcționat. Un singur proiect educațional nu va schimba educația, dar forța a mii de astfel de proiecte, DA.
    Despre cora
    Despre cora România
    cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău si Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului pe spaţiul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aceasta poate fi descarcată gratuit din App Store şi Google Play. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.cora Romania desfasoara si o intensa activitate de responsabilitate sociala implicand-se in proiecte de educatie si sanatate in comunitatile din care face parte.
  • Articole similare