• Serviciul cora Express, extins prin parteneriatul cu tazz by eMAG

     




     

    Livrarea comenzilor se face în maximum 60 de minute 

    Peste 4.000 de produse listate prin aplicația tazz by eMAG 

    Livrare gratuită și vouchere cadou în prima lună 

     


     

    6 august 2021 

     

    cora dezvoltă serviciul cora Express prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG. 

    Clienții cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești vor avea acces rapid, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicația tazz 

    cora investește continuu în dezvoltarea și optimizarea e-commerce, segment care are un potențial mare de creștere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții. Facem încă un pas spre aceștia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înțelegem mai bine dorințele și să livrăm ca atare. Parteneriatul cu tazz întărește serviciul cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora, a spus Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania și directorul hipermarketului cora Lujerului. 

    „Ne bucurăm să aducem produsele cora mai aproape de clienții tazz, printr-un parteneriat care le oferă acces la o gamă foarte largă de produse, dar și la oferte special gândite pentru ei. Planul nostru este să transformăm tazz by eMAG în aplicația pe care te poți baza oricând, iar livrările de cumpărături în mai puțin de 60 de minute să fie o realitate oriunde ai locui în România”, a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG. 

     

    Pentru a marca acest nou parteneriat, cora si tazz le-au pregătit clienților o ofertă specială – livrare gratuită și un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă în contul acestora pentru comenzi până pe 5 septembrie 2021. 

    Rețeaua cora, prezentă în România cu 10 hipermarketuri, le oferă clienților o experiență multi-channel de cumpărături, de care pot beneficia atât fizic – vizitând magazinele din București și din țară – cât și online. Accesând www.cora.ro, clienții au acces la peste 40.000 de produse, iar opțiunile de livrare sunt variate: la domiciliu, cu ridicare din magazin sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina. În februarie, cora a lansat un concept nou de shopping, cora Urban, care îmbină online-ul cu offline-ul. Două magazine cora Urban sunt  deschise în București – pe Bd. Ion Mihalache și în cartierul Avangarde City din Militari. Acestea funcționează atât ca magazine de proximitate, cu peste 1.000 de, produse existente la raft, dar mai ales ca puncte de ridicare a comenzilor plasate online pe www.cora.ro. Clienții pot alege dimineața din peste 40.000 de produse la preț de hipermarket și pot recupera rapid, în doar 5 minute, comanda în drum spre casă, seara. 

     

     

    ** 

     

    Despre cora  România 

    cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe,  magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. 

    În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia  cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate. 


    Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru cliențicora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte. 

    Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora puteți descărca gratuit aplicația cora din App Store şi Google Playaccesa site-ul cora.ro sau urmări conturile oficiale ale brand-ului pe rețelele sociale: FacebookYouTubePinterestLinkedin, precum și pe cel al CEO cora RomâniaThierry Destailleur, pe Linkedin . 

    Despre tazz by eMAG 


    tazz by eMAG oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casăcu livrare rapidăîn 60 de minute, tazz by eMAG este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-uluiÎn acest moment, tazz by eMAG este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite de tazz by eMAG  sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.  

     

  • Articole similare