• cora sărbătorește Ziua Mondială a Pâinii în toate hipermarketurile sale


     


    §  Clienții preferă pâinea frământată, dospită și coaptă în brutăriile cora

    §  500.000 de pâini vândute zilnic în hipermarketurile cora

    §  80 de tone de făină folosite lunar pentru producția din brutăriile proprii

    §  Focus pe produse cu maia, făinuri integrale și semințe


     

    Retailerul cora, care operează o rețea de 10 hipermarketuri în România, folosește 80 de tone de făină lunar pentru a plămădi, dospi și coace pâine în brutăriile proprii și mizează pe sortimente speciale, cu maia, integrală și cu diverse semințe, pentru a răspunde exigențelor tot mai multor consumatori care caută soluții pentru un stil de viață echilibrat.

     

    Pentru a marca Ziua Mondială a Pâinii – 16 octombrie 2021 -, cora îi va întâmpina pe clienți în hipermarketuri cu un festival al pâinii, constând în prezentarea gamelor în standuri special dedicate.

     

    cora și-a diversificat în ultimii ani continuu sortimentul de panificație, urmând noile exigențe și trenduri de consum, și a investit în echipa care lucrează în brutăriile proprii existente în fiecare hipermarket.

     

    În hipermarketurile cora se vând lunar peste 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt frământate, dospite și coapte în brutăriile cora. Toate produsele cora de panificație sunt ambalate.

     

    Cele mai apreciate tipuri de pâine cora sunt cele cu maia, care câștigă tot mai mult teren, în prezent peste 50% dintre clienți optând pentru ele, dar și produsele îmbogățite cu cereale (orz, ovăz, mei) și semințe (in, chia, mac, susan, semințe de floarea-soarelui).

     

    “cora are avantajul de a avea brutării proprii în hipermarketurile sale, spre deosebire de alți retaileri, prin urmare putem ajusta fidel oferta, în funcție de ce-și doresc consumatorii. Pandemia a schimbat obiceiurile de cumpărare, impunând calitatea în fața cantității. Am observat la cumpărătorii care vin în magazin sau comandă online apetența pentru specialități de paine.”, a declarat Larisa Mătăsaru, directorul de achiziții Produse Proaspete cora România.

     

    “Avem echipe cu multă experiență în toate hipermarketurile noastre, în fiecare brutărie cora fiind brutari specialiști cu peste 10 ani de experiență. Mesajul nostru către consumatori este că facem  pâinea din ingredientele clasice ale unei pâini bune: făină, apă, maia și respect.”, a spus Gina Ofrim, directorul hipermarketului cora Sun Plaza.

     

    Ca și canale de aprovizionare, românii preferă să vină în magazin pentru a cumpăra pâinea, fiind interesați de aspectul ei, de prospețime, în prezent doar 3% din cifra de afaceri pe acest segment fiind generată prin comenzile online. Se observă însă o creștere a încrederii pe care clienții o dezvoltă în a comanda produse proaspete online.

     

    cora dedică un spațiu generos produselor proprii de pâine și în magazinele de conveniență cora Urban, deschise în București anul acesta. Aici pot fi găsite zilnic 20 de sortimente de pâine, jumătate dintre ele fiind producție proprie cora.

     

    Campioni la consumul de pâine, la nivelul rețelei cora, sunt hipermarketurile din București și Bacău, unde se înregistrează cele mai mari vânzări din categorie.

     

    Dintre pâinile producție proprie, foarte apreciate sunt Rodul pământului și pâinea odihnită, ambele cu maia, dar și clasica baghetă franțuzească, pâinea pave cu maia și pâinea Limnos Chalkidiki, concepută în brutăriile cora din făină de grâu dur.

     






    Despre cora  România

    cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe,  magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

    În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

    Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, cora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.

    Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora puteți descărca gratuit aplicația cora din App Store şi Google Play, accesa site-ul cora.ro sau urmări conturile oficiale ale brand-ului pe rețelele sociale: Facebook, YouTube, Pinterest, Linkedin, precum și pe cel al CEO cora România, Thierry Destailleur, pe  Linkedin .

     

     

  • Articole similare