Copiii care au nevoie de ingrijire in spitale
au dreptul la cele mai bune conditii si la aparatura cat mai performanta. Este
o cauza pe care cora Romania o sustine de multi ani, nu doar prin contributii
directe, ci si oferind cele mai simple si eficiente instrumente clientilor
nostri care doresc sa isi ofere ajutorul.
La editia din 2021 a campaniei #LunaInimilorDeschise,
cora Romania isi invita clientii sa i se alature intr-o campanie de sustinere a
partenerilor care se ocupa de sanatatea copiilor
Anul acesta Luna
cora, luna inimilor deschise se desfasoara sub sloganul “Rotunjim impreuna
pentru o cauza buna”, in perioada mai – decembrie, scopul fiind de a a trage
cat mai multe fonduri pentru asociatiile non guvernamentale si spitalele
„adoptate” de fiecare hipermarket cora
in parte.
Cei care dorec sa doneze o pot face atunci cand achita
cumparaturile in magazin. Clientii pot dona tichetul de reducere oferit de cora sau diverse sume de bani, fara o
investitie mare, prin rotunjirea sumei de pe bonul de cumparaturi. Sunt
posibile donatii si in cazul in care clientii aleg sa plateasca la casele
automate – Self Check Out. ÃŽn aceasta situatie, clientii scaneaza un cod pentru
donatie, in functie de suma pe care doresc sa o doneze.
Ca de obicei, cora
contribuie prin propria donatie la suma finala astfel incat campania sa isi
atinga obiectivele propuse.
ÃŽn 2019, prin aceasta campanie s-a reusit strangerea a
aproximativ 900.000 de lei.
„Reluam cu emotie
si speranta campania Luna inimilor
deschise, pe care o derulam din 2006. Anul trecut, din cauza pandemiei, am
intrerupt-o. Este insa nevoie de mobilizarea noastra, de solidaritate, cu atat
mai mult atunci cand este vorba despre copii. Fiecare hipermarket cora pledeaza pentru cauza unui spital
sau a unei asociatii implicate in sustinerea copiilor cu diverse afectiuni.
Sponsorizarile vizeaza achizitia de echipamente esentiale care salveaza vieti.
Speram din tot sufletul sa avem, ca de obicei, sustinerea cat mai multor
clienti astfel incat campania sa aiba relevanta pentru mii de copii. Principiul
campaniei este ca fiecare banut conteaza atat timp cat sunt multe astfel de
gesturi. O „investitie” de 0,1 lei din partea fiecarui client face diferenta
pentru copiii care au nevoie de ajutor”, a spus Camelia Popescu, manager Comunicare,
Publicitate si CSR, cora Romania.
Banii vor fi folositi pentru cumpararea unor aparate
medicale vitale pentru copiii cu probleme de sanatate. Partenerii si
beneficiarii campaniei din acest an sunt: Asociatia Salvati Copiii!, Fundatia
Daruieste Aripi, Asociatia Little People, Spitalul Grigore Alexandrescu,
Spitalul Fundeni, Spitalul Maria Sklodowsk Curie – din Bucuresti, Spitalul
Clinic Judetean Cluj-Napoca – Sectia Ginecologie, Spitalul Judetean Drobeta,
Spitalul Judetean de Urgenta Bacau.