• Cumparaturile au devenit floare la ureche



    Mersul la cumparaturi poate fi placut dar poate fi si usor stresant pentru persoanele care nu au timp si sunt intr-o continua alegatura. De aceea, in ultimul an, cora a dezvoltat servicii care sa usureze misiunea clientilor sai de a ajunge la bunurile dorite. Anul de pandemie a avut consecinte in toate directiile, inclusiv in tendintele de consum. Consumatorii au prins gustul cumparaturilor de la distanta, pentru ca acestea vin cu un plus de confort, dar si cu siguranta de a sta departe de aglomeratie. Pentru a raspunde acestei dorinte a cumparatorilor, cora a perfectionat serviciul sau de cumparaturi online, cora.ro, devenind in pandemie unul dintre cele mai des folosite magazine online pentru cumparaturi alimentare si non-alimentare. 


    Cumparaturile de pe cora.ro au devenit interesante si pentru livrarea rapida, dar si pentru posibilitatea ridicarii acestora din magazin, in cazul in care cumparatorii se afla in proximitatea magazinului. Astfel, dupa plasarea comenzii online, clientii cora pot face alegerea livrarii pachetului la domiciliu sau ridicarea acestuia din cora drive.  


    Pentru cumparaturile uzuale, cum ar fi painea, laptele, iaurtul, biscuitii, dulciurile, cora a dezvoltat parteneriate cu platformele foodpanda si glovo, sub umbrela cora express. Astfel, peste 1000 de produse alimentare si non-alimentare de la cora sunt disponibile acum pe cele doua platforme, iar livrarea se poate face rapid, in 60 de minute. 


    Cora.ro si cora express reprezinta promisiunea de a asigura rapid clientilor nostri produsele de baza de care au nevoie, fara a fi nevoie să iasa la cumparaturi. Cora este atenta la noile nevoi ale consumatorilor si isi doreste sa livreze rapid si sigur produse de calitate in casele tot mai multor romani. 









  • Articole similare